Time for a new haircut!

Ilmselgelt naisterahvana, esimene küsimus mis sa oma arstilt küsid peale keemiaravi-uudist on et: “kas ma kaotan oma juuksed?” Kuigi osade keemiaravidega mõndadel õnneseentel jäävad juuksed alles – ravi, mida ma saama hakkan on erinev. Hematoloog oli aus ja ütles kohe, et antud keemiaraviga hakkavad mu juuksed välja kukkuma peale esimest-teist seanšši. Seetõttu võtsin ma vastu otsuse oma juuksed palju lühemaks lõigata, et juba hetkel harjuta veidi teistmoodi Maritiga. Kuna uus juukselõikus kestab ilmselt ainult mõned üksikud nädalad (ja peale seda näen välja nagu Gollum) …lähen ma hiljem sellel nädalal parukashoppingule! Wuuuuhuu!

Enamus teist teavad, et mu juuksed on suhteliselt pikad (olen juukseid kasvatanud viimased 4 aastat!). Lisan siia postitusse mõned pildid oma endisest ja uuest soengust.

Obviously as a female, the first thing you ask your haematologist after hearing that you have to go undergo chemotherapy is “will I lose my hair?” Although in some instances and with some treatments, some people are lucky and their hair won’t fall out. Unfortunately, I am not as lucky, and as my chemotherapy is pretty intense, I will start losing my hair probably after first or second treatment. THUS, I decided to cut my long hair much shorter to adjust to becoming an “egg.”

I assume people have noticed that my hair is pretty long (I have grown it for past 4 years!). Here are some pictures to show the “old” and “new” me. Assumably as my new haircut won’t be lasting very long either (and after that I will look like a Gollum) … I will be going to shop for a wig later this week(end)! Wuhuuu, time for some crazy hair styles/colours?

xoxo

13493458_10209636373125590_989554434_o.jpg

Enne/Before

20160623_173544

Praegu/Now

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

